12 sty 2012

No to zaczynam!

Długo nosiłam się z zamiarem założenia bloga, miejsca gdzie można podzielić się z innymi swoimi przemyśleniami. Aż tu nagle proszę bardzo jest, a jakże. Zapraszam wszystkich do czytania i oglądania. Zamierzam tu zamieszczać pozytywne informacje, ale też chcę prezentować to co robię.
Robię wiele rzeczy bo fascynuje mnie, że potrafię stworzyć coś co mi się podoba (czasem też podoba się innym). Odpoczywam przy szydełkowaniu, filcowaniu, szyciu cudeniek, robieniu kartek i albumów scrapbookowych. To mnie fascynuje i tym żyję. Mam nadzieję że przedsięwzięcie blogowe uda mi się.

Na początek trzy serduszka. Uszyłam je latem, są ozdobą lampki w mojej pracowni (jak to szumnie brzmi). Zawsze poprawiają mi nastrój. Obiecuję popracować nad jakością fotografii :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz