17 sie 2014

Pasta z bakłażanów

Moje bransolety pięknie wsparły Jolinkowo, co bardzo mnie cieszy. 
Wszystkim zaangażowanym serdecznie dziękuję :) 
Córka wróciła do domu, wreszcie można sobie pogadać swobodnie przy dobrej herbacie, wieczór babski urządzić :)
Do tego jedzonko dobre jest mile widziane, więc zrobiłam pastę z bakłażanów. 
Wyszła pyszna. 
Taka gładka, kremowa, doskonała z pomidorkiem i pieczywem z masłem ziołowym.
 Gdyby ktoś miał ochotę - podaję przepis.

Trzeba mieć: 

  • ok. 3 szt. bakłażanów (przekrawamy wzdłuż, pieczemy w piekarniku i studzimy)
  • 2 łyżki tahini
  • szczyptę soli
  • szczyptę mielonego kuminu
  • łyżkę soku z cytryny
Wykonanie jest bajecznie proste. Upieczone bakłażany obieramy (ja wyjmuję miąższ ze skórki łyżką), miksujemy i dodajemy pozostałe składniki. Miksujemy jeszcze chwilę wszystko razem i gotowe!
Dla mnie to wielki przysmak. Spróbujcie same !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz